Ozlem13 Caglacar canım küveze alınması çok normal hiç endişelenme minik doğduğu için biraz toparlansın orada daha iyi bakılır enfeksiyon kapmaz toparlanınca kucağına alırsın hiç üzülme geçmiş olsun 🙏🏻