Nzdla benim sigortam zaten yok, o yüzden özel devlet pek farketmiyor☺️ Yeterki olsun sağlıklıca gerisi artk önemli değil 3 düşüğüm var hepsinin sebebi var, dış gebelik kan pıhtılaşması kimyasal. Bu süreçte fazladıyla yıprandım. Aşılama yaptırmak aklıma geldi.