YazguYazgulu Merhaba arkadaşlar serzeyan ameliyatı olacağım ameliyattan sonra usume oluyor mu yanıma pattaniye almalimiyim
Merveturksoy YazguYazgulu hırka ve çorap alın diyorlar ameliyattan sonra üşüme oluyormuş ki normal kan kaybediyoruz
Bktbll YazguYazgulu canim oluyor evet ama bir sure sonra o üsume geciyor ameliyat sirasinda ve ameliyat bitince olmustu bana baya titremistim yarim saat sonra gecmisti
Ece42 YazguYazgulu üsüyorsun ama battaniyeye gerek yok orda örtü örtüyorlar zaten bı iki saat sürüyor üşüme zaten
Melikeblgc Oluyor ama uzun sürmüyor orda örtüyorlar üzerini zaten sadece ayağına kalın bir patik al ayağını üşütürsen dikiş ağrın olur
Dilbur Evet canım üşüyorsun ama yanına battaniye almama gerek yok sıcak havlu örtüyorlar kat kat ama sen yanına havlu çorap al çok lazım oluyor