Kızlar Ataşehirde gittiğiniz memnun kaldığınız bir doktor var mı? Ben muayene için hep Göztepe’ye gittim doktorlardan çok memnun kalmadım. Şuan 34+5 haftamdayım Doğumu özelde düşünüyorum. Gidip de memnun kalan varsa paylaşımlarını bekliyor olacağıııım 🙂🙂 teşekkür ederim 👶🏻