Kızlar 10 haftalık oldu bebeğim ama karın kasık ve bel ağrılarım var hafif ama rahatsız ediyor bu ağrılar. Uzanırken daha sık oluyor.
Ankara’da korona patlayıp gittiği için hiç bir hastahaneye de gidemiyorum. Bana bi akıl verir misiniz normal mi, anormal mi
sizlerde yaşadınız mı yardımlarınızı bekliyorum.