37+5 haftalıgım nst degerleriniz nasıl kızlar
Aysegulbeyazmushab 2 haftadr bebekte sancı var ama bende yok bu arada 39 haftalık oldum (:
Ky2406 nts kagıdında kaç çıkıyor degerler acaba merak ettim de