4 eylül cuma günü saat 11.15te acil sezaryenle doğum yaptım. Bebeğim 37+5te doğmuş. Anne karnından çıktı kesik kesik ağlıyordu. Solunum güçlüğü çekiyor dediler kanında enfeksiyon olabilir dediler ve başka hastaneye götürüp küvoze aldılar. 2 gündür yavrumu göstermiyorlar. Neymiş pandemi varmış. Günde 2 kez süt gönderiyorum ama göremiyorum yavrumu O benim sesimi duymadan nasıl uyuyacak orda aklım almıyor neden göstermiyorlar ki zaten canım arkasında değil mi