Merve19 Kızlar 36+3 günlük hamileyim dün sancım vardı düzenli hastaneye gittim acılma yok idrar yolu enfeksiyonu varmış ilaç verdiler dün kabız gibiydim bugün isalim doktor 4 gün sonra dogar dedi