Bende nefes almakta zorlaniyorum ama dönmediği içinmiş doktorum oyle demisti donunce daha rahat nefes alcakmisim🙏🥰 valla koca gobek olmak zor 19 kg aldım göbeğimi kapiya çarpıp duruyorum😂😂🤷♀️🤷♀️🤦♀️🤦♀️ hersey cok zor oturmak, yatmak,uyumak… Allah yardımcımız olsun insallah