Kızlar hepinize hayırlı geceler..Allah izin verirse inşAllah bu ay sonu yada ay başı gibi mecburi sezeryan olacak sizce hangisini tercih etmeliyim uyuyayım kalktığımda inşAllah herşey bitmiş olsun diyorum bi yandanda bebeğim benim sesimi hemen duysun inşAllah kokumu alsın yalnız hissetmesin kendini istiyorum iki türlüsündende korkuyorum açıkçası..