Kızlar bisey sormak istiyorum size ben 20 haftalık gebeyim başlarda düşük tehlikem vardı internette bazı bayanlar bu aşıdan sonra bebeklerinin hareketlerinin azaldığını bazıları da kaybettiklerini yazmışlar okuyunca çok korktum acaba böyle bir şey mümkün mü