Arkadaşlar merhaba . 36 haftalık olcaz Rabbim nasip ederse doğum ankara sami ulus beştepe ek hizmet binası. Su an virüs den dolayı şehir hastanesi sami ulus falan dolu yani şansımıza artık. Benim sorum şu
Yakın zaman da ankara devlet hastanesin de doğum yapan var mi varsa ne gibi skintilar ile karşılaştılar? En önemlisi parasini verip özel oda tutabiliyor müyüz yani eşimiz falan da yanımız da olsa daha iyi olmaz mı? Doğum yapanlar eşleri alıyorlar mi napiyorlar bi el atarsanız konuya çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim