Hayırlı geceler kızlar..🌼 2 gün oldu adetim gecikti .Bu ay ilk defa ovulasyon testi kullandim yumurtlama gununu değerlendirdik.Şu anda hamile miyim bilmiyorum..Ovulasyon testi yapiyorum 4 günden beri çizgi koyulaşıyor .hamilelik testi yapsam çıkar mı sizce ??