Pnarfedakarturk Merhaba hanımlar ben 7 haftadayım. Tiroit bezimin 7.26 olduğu söyleniyor çok korkuyorum.Aynı durumda olan var mı
ballilokum Pnarfedakarturk canım 7 aylık hamileym. Hamileliğimi öğrendiğim günden beri kullanıyorum ilaç. İlacını düzenli iç bişey olmaz inşallah.
kucuktospam Korkmana hiç gerek yok canım hemen git doktora ilaç verirler zararsız o , kullan bi aya düşer. Aksatma ama içmeyi doktor açıklar zaten
Pnarfedakarturk kucuktospam ilaç verdi şu an da birinci günüm kullandım bir ilacın yarısı olarak Doktor tekrardan kan tahlili yapalım kan beklemiş olabilir dedi 6.29du şimdi 7.40 olmuş doktor bir hapın 100de 75ini at dedi carsamba günü de kontrol var ilk gebeliğim
kucuktospam Pnarfedakarturk canım benim gebelik öncesi vardı 75 mg kullanıyorum öğrendiğimde benim 5.50 falandı. Hepsini denedik düşmeyince 75’te kaldık. Zamanla ayarlar doktor sana korkmana gerek yok. Yeterki düzenli iç ilacı o çok önemli aksatma.