Adabimuaseret Kizlar 36 haftalık gebeyim karnım alt kısımda agri var sağa sola dönerken çok zorlanıyorum ya da yatağa geçeceğimde kalkmaya çalıştığımda hep bir ağrı doğum belirtisi mi bu normal mi?
Betulyesilts Adabimuaseret dun gece siddetli bir sertlikle uyandim karnimda yataktan bile kalkamadim agriyla kalkncada zaten penguenlerle yarisiyorum yumusama var dediler ama gelen giden yok 3 haftadir smdi 36 olduk bekliyorum
Serap38 Ben de aynı haftadayim ve aynı ağrıdan bahsediyorsak bende de oluyor. Böyle resmen bacağa giren kramp gibi karnımın sağ sol alt kısımlarına giriyor, nefesimi kesiyor
Adabimuaseret Betulyesilts evet bende de öyle oluyor şiddetli bu böyleyse doğum nasıldır diyorum bilmiyorum ne yapcam
Betulyesilts Adabimuaseret Allah kolaylik versin insallah ben sezeryan olucam ama erken glmeye kalkar flan belli mi olur