busbusbus10 16+3 deyim bende de var yanma içeride çakmak çakıyor gibi. Salatalık, soğuk süt, ağızda karanfil çiğnemek, gaviscon şurup iyi geldi bana. Badem yemek de hafifletti. Genellikle geceleri yatmadan önce salatalık yiyorum hafifletiyor uykuya rahat dalıyorum.