Tgcaltn folik asit olarak bana devletteki doktor herhangi birini kullanabilirsin ama devletin ödediğini kullanma onda çok yüksek doz folik asit var dedi adından emin değilim folbiol olabilir, ben folidoce kullandım ayrıca 2 Kadın Doğuma daha gittim şehir değiştirdiğim için, ikisi de bir sorun görmedi yani bana illa sunu iç diyen yoktu. Folidoce küçük yutması da kolay ilk üç ay mide bulantısı da oluyor malum rahat kullandım ben