Merhaba güzel anneler bu sabah sancım artınca hastaneye gittim.Doktor muayene ettikten sonra çatı muayeneside yaptı açılma yok dedi.Nst bağladılar sancım 80 lerde😞Kan tahlilileri yapıldı.İki saat sonra tekrar nst bağladılar ve çatı muayenesi yapıldı ama açılma hiç yok😞Serum bağladılar biraz sancım geçti.Doktor eve git sancıların artarsa gel eğer açılma olmazsa sezaryen olabilirsin dedi.Sizden ricam dualarınızı eksik etmeyin normal doğum çok istiyorum.40+2 haftalığız😞