irva DaisyMom Geçmiş olsun canım benim şuan benim de düşük mesela.Alışıyor bünye bir zamandan sonra.😃
DaisyMom irva sizede gecmis olsun 🥰 ilk hamileligimde boyle degildim ikinci hamileligim daha farkli geciyor alismaya calisiyorum bakalim 🤗🤗
Asel12 irva bu muhabbet böyle uzar gider siz beni anlamadınız yada ben anlatamadım amacım kimseyi korkutmak değildi yanlış yonlendirmekte istemedim sadece yaşadığım şeyi anlatmaktı.
irva Asel12 Yok sadece yazdıklarınızla yanlış algılandınız.Anlatmak istediğiniz durum karşınızdaki bayana farklı lanse edildi anlatamadınız sanırım.Neyse size de çok geçmiş olsun.Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah.🙏
L183 Yigitalpinannesi hem Dr um hem sağlık ocağı ebeleri tansiyonn çıkmasın yeter dediler benimde aynı bol bol dinlen dediler
Yigitalpinannesi DaisyMom 1 yas 2 aylik bebegim bar uzanip yatmam imkansiz bisey ama ac kalmiyorum suan annemdeyim annem gidip gelip bsiey yediriyo
Mmmerve123 Yigitalpinannesi benimde öyleydi doktor düşük tansiyon önemli değil yükaek tansiyon önemli dedi daha sora yüksek tansiyon problemim oluştu ama düşük çokk önemli değil
Imfromlastnight 36 haftalığım. Benim tansiyonum hep 9/5 ama böyle iyiyim. Normalde de hep düşük tansiyonum sanırım o yüZden kendimi iyi hissediyorum.