Ben owlinin korsesini aldım doktorum sezeryanda olsa normalde olsa bunu kullanırsın dedi.. elde yıkanabiliyo birde üzerinde bilgilendirme vardı en güzel etkiyi doğumdan sonraki ilk 2 ay veriyormuş.. 21 gün kullanıp 5 gün kullanmıyormuşsunuz.. benm arkadaşlarımdan sadece duşa girerken çıkaranlar var çokta faydasını gördüler ama bn o kadar azimli değilim sanırım yatarken fln hep çıkarırım😀