Sedaaa16 Herkese merhaba 20 haftalik hemileyim ama soyelmesi ayip 2 gundur boyle ara ara goguslerime inanilmaz bir agri giriyor nedne olabilir ayni anda ikisinide nefes kesiliyor resmen
Arzuccnn Sedaaa16 yaaa bende 20+5 haftalığım aynı sıkıntı ben de de var uçlarında özellikle birde ara ara kaşıntı oluyor
Fatmaorhandoku Sedaaa16 Arzuccnn cok normal benim ikinci hamileliğim ilkinde son aylara dogru oluyordu bunda aynı dedıgınız gıbı 20 de basladı genelde boyle üşüme gelince daha cok agrıyo süt toplandığı için oluyor