Merhaba bebeğinin hareketlerini 21. Haftadan itibaren hissetmeye başladım net şekilde ama bu hafta ev taşınırken tüm gün ayakta durdum ve ev yerleştirdim hic hareket ettiğini hissetmediğim günlerde oldu iki üç günde bi bi kere hareket ediyor bu normal mi yarın doktor randevum var :( yorulduğum için mı acaba