Nurcn amin inşallah canım sağlıkları yerinde olsun da🙏🏻 Serkülajlıyım canım bir de gebelik şekerim var insülin kullanıyorum. Doktorum riske atamayız doğum esnasında o sancı ve stresle şekerini kontrol edemeyebiliriz bu durumda bebeği ve seni sıkıntıya sokar dedi. Bu yüzden planlı sezeryana karar verdik. Daha önce de 23 haftalık erken doğum ile bebek kaybım var bunu hiçbir koşulda riske atamam dedim ve doktoru dinledim açıkçası canım