Seymaogz Dilos01 bende cuma günü oldum cumartesi geldi. Ama illaki gelecek die bir şey yokmuş. Birde benim doktorum hiç aciklik yok ben muayene ederken 1 cm açıldı dedi belki onun etkisi vardır.
2kez_anneee Büyük ihtimalle nişan ve benim 1 hafta sürdü direk kahve rengi ve kırmızı şekilde geldi bir de ped kullanıyordum öyle az değildi yani
Nur1126 Dilos01 sanırsam normal o ağrılar kaan kacatepenin bi videosunda anlatı vücud kendini doğuma hazırlıyor pelvis kemikler genişliyor diye
Elfffffffff Seymaogz evet muayene oldum ertesi gün geldi ama bugünde devam etti bakalım yarın ne olacak