Yenigelin555 Farklı hastanede değerleri farklı çıkan var mı bana 3 buçuk haftalık hamilesiniz dedi 2 gün sonra başka hastaneye gittim değerlerin düşmüş kimyasal gebelik dedi farklı hastanelerde beta farklı çıkan oldu mu
Deletedmom355 Yenigelin555 bnm sabah 10 akşam 8 çıktı kimyasal gebelik oldugunu anladım ve ertesi gün aile hekimim tebrikler hamilesin dedi veeeeeeeeee doktordan çıkınca tuvalete gittim adet olmuşum sancısından anlamıştım bişeyler oldugunu
vuslatim34 Yenigelin555 evet ama benim 0 çıktığında silikte olsa testte çizgi vardı o yüzden hemen gittik kan verdik inanmadım sonra devlete gittim 9 çıktı
Mom103 Yenigelin555 yanlişta cika bilir kimyasalda. Bebim 17 cikmisti sonra 2 gun sonra grbelik testim silikleşti ve 1 gun kadar sonra adet oldum