Damalakko merhabalar, ben caploomba marka aldım. Hatta bugün kurdular. 3 kapılı dolap, beşik, şifonyer 5200 TL. Çok sade bir model, mobilyası da gayet sağlam, uzun yıllar kullanır diye düşünüyorum. Anne yanını ayrıca almayı planlıyorum. Sallanan ve tekerlekli taşınabilen bir şey daha kolay olur diye düşündüm ben. Takımdaki beşik sallanmıyor ve 70×130 ölçülerinde. Tabi ki ayrıca anne yanı alınmasına gerek yok, yeriniz varsa takımdaki beşik de gayet anne yanında kullanılabilir. Sevgiler 🌸