Edaucr1 kuzum serklajın inşallah tutar, sakıın moralini bozma sen üzüldükçe bebek kasılmaya başlıyor ve doğmaya çalışıyor. Bizzat tecrübe edindim. 16. Haftamda serklaj oldum 30+5 olduk. Tuvalet harici kalkmamaya öalış bir süre ve pozitif olmaya çalış emin ol iyi gelecektir🍀