afrasil Duygu_ canım hayırlısı inşallah 2. De tutar . 2 igneyi ilk kez duydum bu arada hangi şehirde yaptırdın aşılama ve mikrochip yöntem miydi
Duygu_ afrasil aminn canım inşallah hepimize nasip olsun en kısa zamanda🤲🏻 İstanbul Ataşehir de yaptırdım mikroçipliydi
Duygu_ Aslisir Aminnn canım sağolasın🤲🏻 İnşallah sende sağ salim alırsın kucağına yavrularını Rabbim hayırlı sağlıklı bir gebelik nasip etsin💐
Duygu_ Aslisir verdim negatif çıktı 1 ay oldu yaptıralı . Bide gece hastanelik olmuştum klomen kist oluşturdu bende çatlamayan yumurtayı kiste dönüştürürmüş🙊
afrasil Duygu_ doktorun ismi neydi canım 2 bine iyiymis hersey dahil . İstanbulda değilim ama gekirim aşılama düşündüğüm zaman
Aslisir Duygu_ klomenden herkes şikayetçi canım ben rahim filmi çektirdim sonra gonal f 900 iğne vuruldum günlük 150 mg şeker iğnesi gibi o bitti 2 gün tekli iğneler vardı onu kullandım çatlatma iğnesi vuruldum aşılama öyle yapıldı keşke senin doktorunda aşılamadan önce rahim filmi çektirseydi keşke. Neyse bunda da vardır bir hayır tatlım 💛
Duygu_ Aslisir doktoruma aşılamadan önce gittiğimde ben teklif ettim rahim filmini yumurtlama takibi yapalım bi bakarız dedi sonra araya bayram girdi süreç uzadı bu sefer ben direk aşılama diye gittim kadın söyledi ama beni kararlı görünce tamam dedi 😂 şimdi yine rahim filmine kaldık hayırlısı inşallah çokk sağol💗
Sedaimm Urfada klinikte yaptırdım 600 lira ödedim, sperm için 180 gibi bir şeydi. 400 lira da gonalf iğneleri için ödedim sonuç çok şükür 15.haftamdayım
Aslisir Sedaimm sanırım en yüksek aşılama ücretini ben vermişim 2500 -3000 civarı tuttu benim 😱 sağlıkla bebişini kucağına al tatlım
Aslisir Duygu_ 8 ay başka doktordaydım kist için 8 ay oyaldı beni . rahim filminden sonra araya korona girdi 5 ay gidemedim doktora geç olsun güç olmasın demişler 😂 güzel haberlerini bekliyorum canım 💛
Oznurcakir Sebaedizzz persembe günü yaptırdım canım özel hastanede 600 e henüz beklemedeyim çok güzel geçti bakalim🥰