benim oğlum çok hareketli bir bebek 16. Haftada hissetmeye başladım oğlumu ,sürekli gelişimi kilosu önden gidiyordu bu da beni ekstra yordu o dediğiniz şikayetleri belki 24 haftadan beri çekmekteyim,gün içinde defalarca baş popo makat değişik değişik hallere giriyordu, canımı ne kadar yaktığıni siz dusunun ayakları bi oramdan çıkacak gibi oluyordu.33+1 olduk şimdi büyüdüğü için donemiyor ama kafasını normal doğum pozisyonuna sokmus, 3 haftada önden gidiyor rahim 20 mm e düşmüş durumda sürekli yatıyorum iş kesinlikle yapamıyorum yürüyüş desen hak getire, tekrar hamilelik düşünür muyum allahin gücü gitmesin ama uzun bı sure düşünmüyorum aşırı stresli geçti bu haftalara gelecegime bile imkan vermiyordum ama Allah kuvvetini de verdi açıkçası ,uzun oldu ama okumak isterseniz diye yazdim