Merhaba güzel anneler . Size çok pozitif bir doğum hikayemle geldim darısı yavrularını kucağına almakta sabırsızlaşan bütün hamiş annelerine olsun. Hikayemiz şöle başladı ben gene sabaha karşı tuvalete kalkmıştım laobadan gelip yerime yattım bir şey yoktu sonra uykuya dalmak üzereyken alt bölgemden gelen pııtt diye bir ses duydum bir an içimden yok artık bu ses o ses olamaz demi diyordum taki yavaş bir akıntı ardından gelene kadar . O zaman emin oldum bu su patlama sesimdi ve biz kızımla daha 36+6 günlüktük o sabah. Yavaşça eşimi uyandırıp telaş yapma ama benim suyum geldi dedim ve gerçektenmi felan şaşkındı inanmadı ben ayağımı kıpırdatmamla suyun gelişi çoğaldı ayağa kaltığımda yeri ıslatmıltım hemen eşimle banyoya gittik hala suyum geliyodu tabi o sırada sabah ezanı okunuyor çok güzel bir duyguydu. Ben gayet sakindim eşimi beklettirdim çocuğum çantasını felan çıkardı açığa o sırada bi güzel gittim duşumu aldım saçlarımı kuruttum giyindim sonra yarım saatten fazla bi hastane yolu sürdü derken benim hastanede ilk kontrolüm açılmama bakmaları diğer binaya alıp göbeğimden çocuğun kalp atışını suyunu kontrol etmeleri felan saat 7 yi geçiyordu ve bende 3 santim açılma varmış ama sancı adına hiç bir şey yok çok rahatım beni odaya aldılar üzerimi değiştirdim yerleştim derken saat 8 di yavaştan bana sancı gelmeye başladı 9 gibi tekrar kontrol ettiler açılmamı doktor gayet iyi gidiyor açılman ama suyun erken geldiği için bebeği riske atmak istemiyoruz sana az biktarda suni vericem dedi neyse 9 da suni sancı vermeye başladılar bana ve sancılarım sıklaştı ıkınma konusun başta cesaret edemedim ilk deneyimim ve napıcamı bilmiyordum hemşireler yardımcı olmaya çalışıyordu ıkınmam konusunda derken öle öle baya ilerleme oldu en son bana çok güzel çocuğun saçları gözüktü dediler öle diyince iyice cesaret geldi o an zaten kakanız varda ucunda gibi bir his oluyor çıkarıp rahatlamak istiyorsunuz hemen doğum yaptırcak doktorları çağardılar 3 ıkınmamda bende bir rahatlama ve doktorun kucağında küçücük kızım vardı. Hemen benim göğsüme versiker çok eşsiz bir duyguydu. Ondan sonra kesik atmışlardı dikişlerim atılıyordu canım acısada benim gözüm kızıma kayıyordu hep o arada onun üzerini giydiriyolardı. Doğum kilosu 2800 dü ve saat 11:05 de 2 eylül de doğdu. Bir gece hastanede kalıp öğlen taburcu olduk . Azra eylülüm erken gelsende gene eylülde geldin hoş feldin sefa getirsin kızım. Hep yazarlardı şimdi yanımda uyuyor diye içim giderdi. Kızlar şimdi minnacık bedeniyle yanımda uyuyor ve tarifsiz bir duygu. Allah hepinize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin . Evlat hissi çok bambaşka bişi 👶❤🙏