Ayseciik 33.haftadayım 30.haftaya kadar kabızlık cektim duphalac vermisti banada ama midemi bulandırıyodu dedigin gibi lavmanla cıkıyodum birsuru sey denedim hicbiri fayda etmedi ta ki 30.haftada sabah ve aksam olmak üzere günde 2muz yiyip üzerine bol su icene kadar.Muz kabız yapar diye yemiyodum hic ama sonra bebegimin gelisimi 2hafta geride cıkınca sabah aksam yemeye basladım ve suan haftasıyla uyumlu herseyi cok şükür tuvaletimide allahım nazar degmesin hergün yapıyorum😄