Anne18 Kızlar merhaba 9 haftalık hamileyim, sabahları birde akşamları olmak üzere küçük bir kase nesquik yiyorum süt ile sakıncalımı acaba?
Homeless20 Anne18 ben son 3-4 gündür akşamları toz nesquik içiyorum aşırı canım çekmişti birşey olmaz herhalde :)
mine-1994 Ben de yiyorum hamileliğimin başından beri bazen toz nesquik bazen toplardan:)) 28 haftalığım bi sıkıntı olmadı ama her gün yemiyorum 😊