Canim ben dusuk yasadim. Kanamam vardi qgrim vardi. Fulya acibadem acile gittim. Para aldilar. Aslinda acilde hem de dusuk yasarken yasal olarak almamaları lazim. Ama o kadar kotuydum ki bunu tartışacak ne psikolojim vardi hem de fiziksel olarak halim vardi.