Buraya bir gün kendi doğum hikayemide yazacağımı biliyordum 😊 Kısmet bu zamanaymis. Ikinci ve süpriz bi hamilelik oldu bizim için. Oğlum 21 aylıkken beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim. Çok üzüldüm ilk başta oğluma haksizlik ettim gibi düşündüm. Hamilelik testim sonuçlanana kadar (ne kadar yanlış olsa da) dualar ettim değildir diye. Hamile olduğumu öğrenince 2 ay kadar kabullenemedim. Duygu durumumdan dolayı sürekli ağlayıp gezdim. Oğluma bakıp bakıp ondan özürler diledim. Kimseye söylemedim hamile olduğumu. Korktum tepkilerinden. Daha sonra zamanla eşimin de desteği ile kabullendim artik geri dönüşü yoktu. Pandemi dolayısıyla herkesin evde kaldığı bi döneme denk geldiğinden dolayi kimseye uzunca süre demedim. Oğlumun ikinci yas günü dolayısıyla herkesi bir araya getirip paylaştım. Kimi sevindi kimi kızdı. Öyle yada böyle 9 ayımız geçti. Hiç bir sıkıntım olmadi. Rabbim bana ona karşı geldiğimi yüzüme vurur gibi bir kız evlat nasip etti. 40 hafta olana kadar hic sorunsuz gecirdim gebeligimi. 40dan sonra ya dogmazsa suni sanci alirsamlar basladi kafamda. Aklima gelen herseyi yaptim denedim. Yinede bi sonuc alamadım. 40+3 günlükken 1 saatlik köy yolculuğu yapma karari aldık. Eşim gitmemek için ısrar etse de gidelim diye direndim ve bi cesaret yola çıktık. Köyde 1 gece kalıp geri dönecektik. Gittiğimiz ilk gece uykudayken nisanem gelmis. Bi ıslaklık hissettim ama akıntıdır dedim hic orali olmadim uyumaya devam ettim. Sabah kalkip lavaboya gittigimde bi baktim ki nisane.😱 hemen beni aldi bi panik. Eşimde benden daha panik 😂 hemen apar topar geri eve döndük. Ama yolculukta surekli kendimi denedim. Bisey var mi suyum geldi mi kanama vs var mi diye. Eve geldim beklemeye basladik sancilarin gelmesini. Bu arada hala hastane çantam tam degildi onu tamamladim evimin islerini hallettim sürekli bi hareket halindeydim. Aksam oldu hala bi belirti yok sadece hafif sanci gelip gidiyo. Eşime dedim yatip uyuyalim bisey olursa kalkar gideriz. Akşam 11.30 gibi sancilar düzenli şekilde gelip gitmeye başladı. 20 dakikada gelip 1 dakika süren sancılar. Eşim ve oğlum uyudu ben sancı takip ettim gece boyu. Sabaha karşı 3 gibi sancılar 10 dakikaya indi. Duşa girdim limon yağı ile masaj yaptım vücuduma. Squat yapmaya çalıştım. Derin nefes egzersizleri yaptım. Saat 4.30 gibi dayanılmaz bi sancı girdi. Eşimde uyandı halimi görünce hadi dedi gidelim. Israr etsemde ikna edemedim gitmemek için. Yola çıktık 5 gibi. Hastaneye 5.30 da gittik. Acilden giriş yapmak istemedim. Hastanenin bahçesinde sancı çekmeye başladım. Sancılar 5 dakikada geliyordu. Gelince dayanılmaz bi halde oluyordu. Bol bol yürüdüm hastane bahçesinde. Sabah saat 9 oldu. Sancılar 3 dakikaya indi. Inatla hastaneye gitmek istemedim. Bu süreçte sürekli bebek hareketlerinide sancılar gibi takip ettim. Sancı vurdukça idrarım varmış kaçıracak gibiymişim gibi geldi. Meğer o idrar değil bebekmiş😂 9.20de artık yürüyemeyecek hale geldim sancidan. Eşim hemen acilden sandalye getirdi. Apar topar içeri aldılar. Hemen alttan muayene oldum. Oda ne 8 cm açılma 😱 herkesi aldı bi telaş. Hemen ultrasona nstye girdim. Gerekli ölçümler yapıldı. Tekrar muayene oldum tam açıklık doğacak dediler. Çatala bi kuvvet çıktım. Hemen herkes başıma toplandı. Ikın sancı gelince dediler. Iki sefer denedim olmadı gücüm kalmamıştı saatlerce yürüyüp sancı çektiğim için. Son kez dene bebeğin geldi dediler. Bir ebe de karnıma baskı uyguladı bi avaz ikindim saat tam 9.50de balık gibi birşey içimden kaydı gitti. Kızım dünyaya geldi. O an ki hissi tarif edemem. Bir rahatlık bir ferahlama. Minik kızımı gördüm herşeyi unuttum. Dikişlerim uzun sürdü. Onu bekledim. Ebenin kontrolsüz baski uygulamasindan dolayi kesinin dışında yırtılmam olmuş. O beni zorladı. Ama onları da bebeğime bakıp kokladıkça unutuyorum. Rabbim isteyen herkese versin. Sürekli dua ettim. Aklıma geldikçe uygulamadaki arkadaşlara da dualar ettim. Allah kimseyi o yolda koymuyor sabrını ve mükafatını veriyor. Ne zaman doğuracağım diye düşünüp stres yapmaya gerek yokmuş onu anladim. Bebeklerin cani ne zaman gelmek isterse o zaman geliyormus zaten 😊 Uzun oldu hakkınızı helal edin 💕 Allah herkese kolay ve hızlı doğumlar nasip etsin 🙋♀️