Canım sen fikre açık olmayanlara yorum yapıp güzel canını hiç sıkma lütfen 🤗 doktoruna danışırsın, ilk gün tutmaya çalışırsın olmadı bozarsın (ilmihalde de yazıyor bebeğim bak istersen) baktın iyi gidiyor her hafta bi aile hekimine gidersin testlerini yaptırıp değerlerine, bebişin sağlığını kontrol edersin Allah hep bi kolaylık verir bi yeter ki hayır ve güzel şeyler isteyelim bol bol dua edelim Allah sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip eder inşallah kuzum 🙏🏻🤩