Glsm253 Arkadaşlar merhaba ☺️ 34+6 haftalık hamileyim göğüs ucu hassasiyetim oluşmaya başladı. Bir çok kişiden gümüş göğüs ucu Silverette tavsiyesi duydum. Kullanan memnun kalan veya duyan var mı sormak istedim ☺️
Sedaca Glsm253 e bebekts suan ındırımlı bır marka var kendı markası sanırım 100 tl bana da doktorum onerdı hepsı sonucta 925 ayar gümüş onu almayı dusunuyorum ben.
Deleted5544 ben e bebekten silverina marka kullandım 129 tlye almıstım cok memnun kaldım marka önemli değil aslında bu üründe diye biliyorum ☺️