Sevm Mehtapakgl ya benim adet günüm geçti zaten 3ünde olmam lazımdı ama geç yumurtlama olduğu için eğer 1 haftaya kadar olmazsam zaten şüphelenicem😂
Sevm Ymrszn ya benim şöyle adetim düzensiz gününde pek olmam bende garanti olsun diye ovalasyon testi aldım ve adetim eylülün 3üydü ben 28-29 ağustosta yumurtlama gördüm yani geç oldu daha erken bir zamanda yumurtlasaydım belki şimdiye öğrenmiştim.