Ben geçen gün internetten araştırdım bu konuyu biraz , yapılan araştırmalara göre sırt üstü ve sağ yatan annelerin bebeklerinde ölü doğum yapma riski iki kat fazlaymış (Allah korusun rabbim kimseye bu acıyı yaşatmasın ) , korktum walla , çünkü doktor da hiç sağa yat demedi yatma sa demedi , soluna yat demişti bende merak edip araştırmıştım