Nasippp canim kesinlikle git pıhtılaşman var düşüklerin var İnan anlamıyorlar kadın doğumcular riskli gebelik uzmanı bütün tedbirleri alıyor benim doktorum gebe kaldığımdan beri tedaviye başladı normal kadın Doğum uzmanı normal risksiz gebelere göre hareket ediyor sonradan cok pişman olursun söyliyim ayrıca detaylı bakmaları daha iyi kötü bile olsa gerçeği öğrenip çaresine bakmayı tercih ederim çünkü sonradan bizlerin canı yanıyor onlara hiç bişey olmuyor sen bilirsin yine ben bebek tutuktan sonra 2 hatfada bir gidiyorum şuan ilk zaman güzel tutunsun diye tedavi uyguladı takip etti