Selocan59 bende takip ediyoruö o doktoru kendi doktoruma da sordum cnm aslnda yatıs seklini daha cok anne için diyolarmıs. Yoksa sola yatıpda solda kalkan kimse yoktur sanmıyrm.som aylarda sola yatmaya calıs sırt üstü yatrsan tansıyonn duser agrlstgn için bel agrın olur lan dolasmn yavaslar demsti bebege zararı varmı dıye sordgmda kndi doktormda hayır demişti. Kendimi hep sırt üstü uyanık buluyrm. Vücut uyurken rahat pozisyonu kendi ayarlıyor bnce. Nasip bazı seyler canım