Kızlar..
Şeker yüklemesine en karşı olan insanlardan biriyim ve aşırı korkuyorum. Korktuğum için de başıma geldi. 27+3 deyim bebeğim 1100gr olacağına 1450 grammış. Normale göre büyük böyle giderse normal doğum yapamazsın dedi ve şeker yüklemesi şart önlem alalım dedi. Başına gelen var mı 🙁 çocuğum diyabet çıkar mı .s ve normal doğum yapamaz miyim🙁 sizlerin bebişlerin kilosu nasıldı ?
Korku elime çeneme vurdu uzun yazdım kusura bakmayın🤔☹