Sedanur16 Merhaba arkadaşlar 33 haftalığım erken doğum riskim vardı ve dün gece Suyum geldi şuan hastanedeyiz sancım yok hiç birşeyim yok bekliyoruz bebeğin durumu iyi doğarsa ne olur küvezde kalır mı var mı aramızda 33 haftalık doğum yapan
Anne2_ Sedanur16 öncelikle hayırlısı olsun sağlıklı bi şekilde doğsun nüyüsün inşallah yavrunuz ciğer geliştirici yapılmışmıydı acaba ? Belki kalır küvetse kalırsalar iyileşir toparlar hemen inşallah hiç canını sıkma 500 gramlık kuzular doğup büyüyor kocaman oluyorlar Allah büyüktür dualarım sizinle
Sedanur16 Anne2_ Allah razı olsun evet yapmışlardı o çok iyi oldu şükür şimdi sağlıklı 1 hafta kontrol amaçlı aldılar küveze
Aysun_Tugra Kilosu 2 kilonun altında değilse ve solunum sıkıntısı yoksa ALLAH’ın izniyle küveze almazlar. ALLAH yardımcınız olsun sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Anne2_ Sedanur16 Sağlıklı olmasına çok sevindim sizde iyi olun çok şükür yolunda herşey öyle düşünün Allah hayırlısıyla sağlıklı büyütmeyi nasip etsin 🌸🤲🏻
tuubaeylulanil Sedanur16 aa doğum oldumu gözünüz aydın olsun benimde erken riskim car bugun doktordan geldim korkma hıc dedi 33 guzel hafta alsak bile sağlıklı olacaktır benim doktorda belki 1 hafta alırız o kadar.allahım Sana eşine bağışlasın bebeğini canım allahım şifa versin 🤲🏻🧿
Sedanur16 tuubaeylulanil amin çok teşekkür ederim evet kontrol amaçlı 1 hafta alıyorlar küveze her türlü hiç korkmayın sizde çok sağlıklı olucaktır inşallah