Ebrarbebek66 Canlarım aşılama yaptırdım bugün 21. Günü beta 5276. 92 çoğul gebe olabilir miyim acaba dün lekelenmem oldu iğne vurundum çok şükür bugün birsey yok doktorumuda aradım onda da yarın gideceğim başına gelen var mi lutfen bilgilendirin
ags Ebrarbebek66 betam fazla fazla katlanarak ilerlemişti benim de fakat ikiz değil. Ama siz aşılama olduğunuz için durum değişir mi bilemedim🤷🏻♀️☺️ Sağlıklı hayırlı olsun inşaallah gözünüz aydın