Mom103 beta HCG istedi canım. 1,5 saat sonra çıkacak. Kanama çok önemli değil dedi. %60 olumlu %40 olumsuz düşünüyorum dedi.
20.000 den yüksek olması gerekiyor dedi. Eğer yüksek çıkarsa haftaya gideceğim. Eğer düşük çıkarsa ilaçları bırak vücut kendi düşürsün dedi.