Nadyaa Kızlar 20.haftamdayim arada kasık ağrım oluyor geçen gün de kahverengi lekelenmem oldu sizde yaşadınız mi böyle şeyler
Ezgi-ceren Nadyaa kasık ağrısı belirli seviyede normal kabul ediliyor rahim büyüdüğü için organları ittiriyor. Ama kanama varsa o zaman bana bildir demişti doktorum. Umarım önemli bir şey değildir sizin de ama yine de bence doktorunuza bir haber verin 🙏
Eeezgi 20+5im hiç lekelenmem olmadı ara ara çok kısa süreli ağrım oluyor. Kahverengi akıntı çok olmadıkça zararsız olabilir ama doktora sormakta fayda var.
Nadyaa Ezgi-ceren haber verdim devam ederse ilaç verecekti çok şükür geçti kahverengi leke şeklinde gelmişti