Selam arkadaslar 11 haftalik hamileyim 1hafta once diktor bana ilac verdi vajinal enfeksion olmussum yani hafif mantar belirtisi dedi. Ama ben birsey hissetmiyordim. Nezman ilaci kullanmaya basldim fitil ve krem verdi sonra akintim beyazbeyaz gelmeye basladi. Ilac bitti simdide gunluk petimde sari kahve rengi akintim olusuyor yani bu ne hamilelikte normalmi yoksa enfektsiyon iyilesmenismi acaba ?