Halidemat İki gün önce hastanede olduğumu rahim kısalığını sancım olduğunu yazmıştım .Artık her şeyi yaptılar ama sancı durmadı açılma çok arttı ve bugün acil Doğuma alındım çıkalı 6 saat oldu
Halidemat Matilda amin canım şu an serumlar takılıyor sürekli .Bebeğim küvezde yoğun bakımda senden dua beklerim 🙏
Halidemat Ceylanaydemir amin inşallah hep öyle dua ediyorum.Durumu 1410 gram doğdu hemen yoğun bakıma aldılar göstermediler genel sezaryen oldum
Halidemat ilknur94acr amin canım çok sağol 🙏 Allahım kavuştursun duanda beni unutma kızımın adı Meryem
Flamingo44 Halidemat benimde 28.haftamda erken doğum riski var dendi hastanede yatıp çıktık kaç kere şuan 31+4 olduk gerçekten çok korkuyorum birde tüp bebekle oldu :( Sizi çok iyi anlıyorum Rabbim tez zamanda sağlıkla evladınızda kavuştursun sizi inşallah :(
Halidemat Flamingo44 amin çok uğraştılar ama olmadı malesef 4 gün kaldım sancım hep vardı arttı devam etti artık Doğum oldu mecburi .Allah sana hayırlı zamanında Doğum nasip etsin duanda Meryem kızımı unutma 🙏
Rmysa23 Halidemat Allah şifa versin bi an önde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah canım benim