cnntylmz
Öncelikli olarak geçmiş olsun canım. Aslında yapman gerekenleri yapmışsın hatta hamile kalarak başarmışsın ama kısmet olmamış. Allah isteyen herkese en hayırlı zamanda kısmet edecektir. En başta umutsuz ve stresli olmamak şart. Ben de pcos um kendimi bildim bileli. Yaptıklarımı ayrıntılı yazayım belki başkalarına da yardımcı olur.
-bebek düşünmeye başladığımızda önce muayene gittim. Kan testinde prolaktin (süt hormonu) yüksek olduğunu söyledi doktorum bu gebeliği önlermiş. Rahmin güzel. önce kendin dene olmazsa yine gelirsin dedi. Folik asit(inofolic combi) verdi denemeden 3 ay önce kullan dedi. İnternetten de araştırdım bu foliği pcoslulara tavsiye ediyorlar yumurtalar üzerinde katkısı varmış.
- senin gibi ovulasyon testi kullandım ve yumurtlamamı 40. Günlerden sonra yakaladım. (60 günde bir ilaçsız regl olurum)
- gün aşırı ilişki tavsiye ediyorlar ama biz yumurtlama döneminde hergün birlikte olduk.
- kesinlikle çocuk istediğimizi kimseye söylemedik. Sosyal baskının beni çok etkileyeceğini çok iyi biliyordum. Ama kafam da rahattı 3 ay deneyecek olmazsa doktordan yardım isteyecektim. Sonuçta pcoslar zor hamile kalır yok tüp bebek şart vs böyle şeyler duydum ve okudum doğal yoldan olacağını çok düşünmüyordum ama umudumu da yitirmedim.
- eşime hiç test yapmamıştık ama ben hergün akşam bir kaşık keçiboynuzu pekmezi içirdim.
- ilişkide altta olmanızı tavsiye ederim. Bazı yerlerde diz dirsek pozisyonunun spermleri hızla ulaştırdığını okumuştum onu da denmenizi tavsiye ederim.
- ilişki sonrası belime yastık koydum 20-30 dk bekledim.
aslında yazdıklarım araştırmaya başladığınızda karşınıza çıkan klasik şeyler. bunlar haricinde dua ettim her akşam “Allahım en hayırlı zamanda hayırlı ve sağlıklı evlat nasip et” diye.
Allahım size de an hayırlı zamanda hayırlı ve sağlıklı evlat nasip etsin 🤗