gozde_sarisoy Merhabalar hanımlar gebelikte dondurma , soğuk su gibi şeyler zararlı mı ? Bi kaç kişiden duydum doğrumu yanlış mı bilmiyorum doktoruma sormayı unutuyorum.
buseyusuf27 gozde_sarisoy yok cnm ben gebelıgım boyunca dondurma yedım soguk su da ıctım ama 29 dan sonra ılık su ıcılmesı lazmmıs
Homeless20 gozde_sarisoy dondurma ağıza girince bile eriyor mideye gidene kadar aşırı soğuk olmuyordur.. soğuk şeylerde bence zararlı değildir kuzum tam net bilmiyorum ama :)
Mrft Wala ben Adanada yasiorum okadar sicakki hawa buzlu su icmessem kesmior cok skur bi sknti olmadi
Deletedmom424 gozde_sarisoy canım dondurma falan mideye inene kadar zaten öyle donuk soğuk kalmıyor ki soğuk şeyler tükettiğinde bebeğin hoşuna giden kişiler duydum. Dondurma falan ucunu kaçırırsan sana kilo yapar ama bende arada tüketiyorum bu sıcaklarda iyi oluyor 😊
morusevenanne gozde_sarisoy canım dondurma - 1 olsa vücut 36 derece ve maddeler birleştiği an ısı eşitlenmesi başlıyor en fazla yemek borusunda eşitleniyodur. Ki asla zararlı olamaz.
buseyusuf27 annecikk_ bılmem devlet has. doktoru öyle dedı ama bn tabı soguk ıcıyorm içim yanıyor resmen yda ılık su ıle karıstırıp ıcıyorm
Ezgi-ceren gozde_sarisoy sanmıyorum en fazla sizin boğazınız şişebilir. Ben sürekli buzlu su içiyorum buz yiyorum. Çok şükür hasta da olmadım ama herkesin bünyesi farklı. Ben bebeğe bir şey olacağını düşünmüyorum sadece anne üşütebilir ilaç da kullanamayacağı için kolay atlatamayabilir.
Havagul Valla ben dondurma falan yemiyorum ama soguk su içiyorum. Ayrıca tıkır tıkır da buz yiyorum içim yanıyor napim Vala Bi zararını da görmedim inşallah da olmaz 🤗