Sağlık ocağında yapmıyorlar canım. Başkent’te sanırım 80-150₺ arası bir şeydi. Arkadaşım gitmişti. Bende yaptırdım şeker yüklemesini. Şakirpaşa da Ömür Tıp Merkezi var, orada Kadriye Sapmaz’a gidiyorum ben. Onun yönlendirmesiyle gittim. Muayene ücretime ek olarak 20₺ civarı bir ücret aldılar hepsi bu kadar. Daha sonra tokluk kan şekerime de baktırmam gerekti, ona da 5₺ aldılar. Orası gerçekten çok uygun, Kadriye Hanım da gayet ilgili. Yerinin Şakirpaşa olmasına bakmadan gitmek gerek 😅